Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

zaterdag 31 juli 2010

Hardlopen en kapper

Hallo allemaal
Sinds vorige week zaterdag doe ik niets anders meer dan lopen. Ik kan het nu al echt heel goed. Ik ga soms zelfs al rennen.
Ik loop nu zelfs van de parkeerplaats naar huis toe. De mensen die weten waar wij wonen weten dat dat een heel eind is. Mama is blij dat ze mij nou minder hoeft te dragen. We zijn vorige week namelijk bij het consultatiebureau geweest. De dokter vond dat het heel goed met mij gaat ik schijn alleen een beetje zwaar te zijn. 12,2kg en ik ben 77,5cm. Lekker stevig dus. Nou krijg ik minder ranja van mama dat is balen. Maar gelukkig heb ik een hele lieve pake die mij lekker slagroom en zo geeft dat maakt het weer een beetje goed. Gisteravond zijn we voor het eerst samen met pake en beppe de Jong uit eten geweest en dat was echt super gezellig. Het was goed dat we buiten zaten op het terras want ik hang wel een beetje de clown uit. Na het hoofdgerecht ben ik maar even met pake een ommetje gaan maken. Dat was leuk. Het was zeker voor herhaling vatbaar. Ik zeg 1x in de maand...:-)

Vorige week ben ik ook voor het eerst naar een echte blackhair kapper geweest. Ik keek eerst daar binnen eens goed om mij heen want ik zag allemaal vreemde dingen staan. De kapper was een hele aardige meneer maar toch vond ik het een beetje eng allemaal. Toen hij ging knippen ging ik heel hard huilen maar de kapper knipte gewoon door. Ik mocht wel bij mama op schoot zitten dat was wel fijn. Toen de kapper klaar was met knippen ging hij mijn korte haartejs ook nog invlechten. Toen ging mama maar en boekje met mij lezen want ik vond het helemaal niet leuk dat gepruts aan mijn haar.

Kort haar ( je kan het misschien niet zo goed zien)


Thuis mag ik gelukkig altijd een filmpje kijken als mama aan mijn haar zit. Mijn haar is nu wel een stuk gelijker volgens mama. Gisteren heeft ze weer uren zitten prutsen om vlechtjes te maken. Als ik mijn haar los heb moet mama het elke dag kammen en dat vnd ik ook vreselijk. Dan maar een paar uur stil zitten. Nu hoeft ze het tenminste 2 weken niet te kammen. Tot de volgende keer maar weer.

4 opmerkingen:

Geleynse zei

Ben ik net thuis van vakantie zie ik een filmpje met een hardlopende Neo! Wat knap zeg!

Ik heb op vakantie ook heel veel geoefend. Alleen op gras lopen is toch wat moeilijker dan op stenen maar zelfs dat lukte me!

Liefs,
Tobi

Anoniem zei

eahhh ik ben weer helemaal bij! WAT GAAT HET HARD!!! leuk he :-) wat een lekker schatje!

Anoniem zei

o dat was ik dus, hierboven, anne

Anoniem zei

Wauw wat een leuk fimpje en wat gaat het lopen goed!

Groeten van Helena (yahoo)