Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

dinsdag 4 januari 2011

Een brusje voor Neo

Vandaag zijn we naar het ziekenhuis geweest voor de eerste echo!
Zien jullie er wat in

Ons kindje is nu nog maar 7.6mm groot. Maar we hebben het hartje duidelijk zien kloppen! Morgen zijn we 7 weken zwanger. De uitgerekende datum is 25 augustus
We zijn super blij met dit wonder.
De meeste van onze bloglezers weten al dat we de afgelopen maanden bezig zijn geweest met een IVF behandeling. We zijn van de eerste behandeling in verwachting geraakt. We zijn echt heel opgelucht dat we niet nog een behandeling hoeven te ondergaan maar nu al mogen gaan genieten van een zwangerschap.
Met mij gaat het goed. Behalve dat ik erg moe ben. Ik ben niet misselijk en dat is erg fijn.

Met Neo en papa gaat het ook heel goed!

Tot de volgende keer.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

ooooooh ik vind het toch zo leuk voor jullie!!!
van harte gefeliciteerd nogmaals!

anne

Anoniem zei

Wat super fijn voor jullie zeg!
Groetjes, Irene Mak

AndriesIesjaNoahBoaz zei

lieve allemaal,

ik lees dat alles goed was op echo!!! Wat fijn voor jullie!!!

lieve groetjes andriesiesjanoahboaz

Anoniem zei

Leuk, de foto!! Ook hier van HARTE gefeliciteerd met dit Godswondertje!!
Zo klein en zó groots al..

Geniet ervan! Groetjes, Josee

Anoniem zei

Wat geweldig voor jullie dat het nu (al) gelukt is om zwanger te raken! Gefeliciteerd met deze mijlpaal en vooral een heel goede en onbezorgde zwangerschap toegewenst.
groetjes, Ingrid (yahoo)

Lealicious zei

ik denk dat het een jongetje wordt. Kunnen we dat meidengebeuren binnen de Greeven fam. weer wat naar beneden halen;)

Fijn dat alles goed was in het ziekenhuis!

liefs,
Leanne

Anoniem zei

Ooooo wat fantastisch!! Ik ben superblij voor jullie dat dit traject zo snel zo'n mooi gevolg heeft gekregen. Ik wens jullie een superzwangerschap toe. (Probeer wel een beetje op tijd te bevallen hoor Karin, dan zien we elkaar tenminste weer op de Proteadag!! ;-)) hihihi)
groeten van de Tulpjes,
PN HJ Kees Daan

Anoniem zei

Toen ik jouw (Karin) berichtje las, ben ik gelijk gaan kijken wat jullie dan wel voor opwindend nieuws te melden hadden...

Tsjonge dat is nog eens nieuws!
Wij wensen jullie een hele voorspoedige zwangerschap toe (die misschien toch ook wel wat dubbele gevoelens met zich mee brengt...)!

Lieve groetjes, Esther, Jeroen en Abigail

Anoniem zei

Hi Karin!
Wat een super nieuws!
Geniet er van en ik hoop dat je een mooie zwangerschap hebt!
Liefs Diane

Ruud en Suzanne zei

Hallo Samuël en Karin,

Wat een fantastisch nieuws! We hopen dat het allemaal goed zal gaan.
Mogen wij jullie linken op onze site?

Groetjes en we blijven jullie volgen! Ruud & Suzanne

Anoniem zei

Hallo Samuël en Karin,

Alweer bijna 11 weken zwanger, wat fantastisch voor jullie! Kunnen jullie het al een beetje geloven??
En durf je er ook van te genieten, of zijn dit nog heel spannende dagen en weken voor jullie? En hoe voel je je? Hopelijk heb je niet al teveel last van de 'kwaaltjes'!
Uit ervaring kan ik zeggen dat je ècht moet proberen zoveel mogelijk te genieten van het wondertje wat in jou mag groeien:een prachtig piepklein minimensje van al zo'n 5 cm 'groot'!
Wij wensen jullie een héle fijne zwangerschap toe!

Lieve groeten van Annette.