Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

zondag 16 mei 2010

KLIMMEN IS LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo allemaal
Vorige week heb ik iets nieuws geleerd en nou doe ik niet anders meer. Van mijn papa en mama heb ik voor mijn verjaardag een autootje gekregen waar ik op kan zitten. Ze hebben mij geleerd hoe ik erop kan klimmen. Toen kwam ik er achter dat klimmen heel erg leuk is. Je kan op een heleboel dingen klimmen.
Je zet gewoon een knietje ergens op dan je andere knie en daarna kan je gaan staan. VET COOL. Ik ga staan op krukjes, kisten, de kinderwagen. Ja mama zat gek te kijken toen ik de eerste keer opeens in de kinderwagen stond. Ze wist niet hoe ik dat gedaan had, hihi.
Nu doe ik niet anders meer. De trap is heel leuk want dan kan je steeds verder klimmen. Gisteren ging mama even naar boven en toen liet ze mij alleen maar ik wilde zien wat ze boven deed dus ging ik gewoon achter haar aan. Het ging helaas niet helemaal goed en toen viel ik naar beneden. Dat deed pijn zeg. Ze was zeker even vergeten dat ik de trap op kan. Nu laat mama mij vast nooit meer alleen hihi.
Je kan ook op mensen en honden klimmen als ze op de grond liggen

En ik kan nog iets nieuws en dat is kusjes geven. Als papa of mama zegt kusje dan tuit ik mijn lipjes en duw ik ze tegen hun lippen aan. Dat vinden papa en mama leuk.
Oja mijn mama is weer bezig geweest ik heb weer een nieuw kapsel.
Ze kijkt steeds op internet van die filmpjes en dat gaat ze dan ook met mijn haar doen. Het resultaat is wel leuk maar ik moet altijd zo lang stil zitten, niets aan hoor. Gelukkig hoeft mama niet elke dag mijn haar over nieuw te doen.

Ik eet nu elke avond hetzelfde als papa en mama en dat bevalt goed. Veel lekkerder dan het eten dat ik eerst kreeg. Wat wel jammer is is dat ik nu nooit meer een fles krijg. 's Ochtends krijg ik nu ook een boterham en een beker met gewone melk. Ik wordt steeds goedkoper, hihi.
Vorige week ben ik met mama naar het consultatiebureau geweest ik ben nu 75 cm (precies gemiddeld) en ik weeg 10.75kg. Een beetje veel maar ik was in 2 maanden maar 2 ons aangekomen dus dat was heel mooi. Als ik binnekort ga lopen wordt ik nog slank ook.

Tot de volgende keer maar weer.
Dikke kus van Neo

Speciaal voor Marian

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een heerlijk verhaal alweer. 't Echt verleidelijk om op maandagmorgen zo snel mogelijk even de website te bekijken of er weer iets nieuws staat.
Superrrrrr..dat haar!!
En eh..dat Neo steeds goedkoper wordt...dat lijkt alleen maar zo. Wij hebben per kind al ongeveer een Ferrari gespendeerd. Ik wil je nu niet afschrikken hoor, maar geniet er nu dan nog maar even van. Grinzz
Jolande

Anoniem zei

Ha die Neo,

Wat een leuk stukje heb je weer geschreven. Klimmen is leuk he?! Stijn klimt ook overal op en trapklimmen vind hij ook helemaal geweldig!
En je haren zijn ook weer zo mooi gevlochten!! Jouw mama kan dat echt super goed!
Ga zo door Neo, maar niet meer van de trap afvallen hoor, want dat doet AU!
Groetjes aan je papa en mama!

Groetjes Margreet van Herk (collega van je papa)

Anoniem zei

Dat haar.....echt fantastisch wat je daar allemaal mee doet!

xx Jet

Fam. Geleynse zei

Wat een leuke haartjes heeft Neo! Sofie heeft gisteren 4 uur stil moeten zitten en vandaag nog eens een uur. Ik had wel pijn in mijn benen van het staan en ik kreeg in de avond zelfs spierpijn in mijn armen van het vlechten.... Maar ja dan heeft ze nu wel lange haren! Foto's staan op mijn hyves. Je kunt me wel vinden via Zuid-Afrika. En klimmen doet Tobi nog niet echt. Alleen de glijbaan probeert hij op te klimmen verder nog niets.
En wat is Neo lekker groot! Tobi was 3 mei 70 cm. met 9,2 kilo.

Groetjes,
Marloes

Anoniem zei

ach - wat een leuke verhalen allemaal!

kus voor NEO


Anne

Anoniem zei

en gevaarlijk..., maar dat is juist leuk.
Wat een scheetje, zeg. Om op te eten.
Echt genieten, lijkt me.
En dat moet je echt doen, hoor. Voordat je het weet, zijn ze groot, zei mijn moeder altijd en inmiddels is dat zo. En dan denk je: hoe is het mogelijk.
Groetjes,
Tineke

Anoniem zei

Hé nu ik zie dat Neo vandaag 1 jaar, 1 maand en 1 dag oud is maar even een berichtje. Wat een lekker ondernemend meisje is het. En wat kan je leuk over haar schrijven. Knap ook hoor die kapsels.
Groetjes Teunine

josien zei

Hallo,

Wat zitten Neo's hartjes mooi ! !
En wat grappig, Neo is vandaag 1 jaar, 1 maand, 1 week en 1 dag !

Geniet van jullie kleine meid

Groetjes Boeke, Josien en Gisala

fam. Geleynse zei

Hoi hoi,

Nog geen nieuw berichtje zie ik. Wij zijn ook niet zo snel meer hahahaha. Gaat alles goed met Neo? Hier wel. Sinds vrijdag kan Tobi los lopen!!!!
Hij kiest nog wel liever voor kruipen maar hij kan echt los lopen. Zo leuk om te zien!

Groetjes,
Marloes