Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

dinsdag 24 november 2009

Dag 19

Vanmorgen zijn we met Lizl naar de Nederlandse ambassade geweest om een (nood)paspoort voor Neo aan te vragen. Dit was zo gebeurd. Hierna is Lizl bij ons gekomen om het eindgesprek te hebben. In dit gesprek heeft zij precies vertelt hoe de matching bij Abba plaats vind. En zij vertelde waarom wij met Neo gematched zijn. Heel bijzonder en emotioneel om te horen. Wat heel duidelijk is, is dat Neo voor ons en Abba een match Made in Heaven is.

Neo heeft nog een Zuid Afrikaanse bijbel gekregen, helemaal geweldig. Met een voorwoord van Abba erin. Heel bijzonder.




Hierna kwamen Roelien, Alexander en Tabitha hier want wij hebben een wasmachine... We zijn samen naar de Union Buildings gelopen. Wel een hele wandeling als het zo warm is. We hebben even lekker in het park gezeten. Bij dit park staan altijd wat afrikaanse kraampjes. We hebben voor onze beide dochters een Djembee (tje) gekocht. Alexander heeft goed voor ons onderhandeld.



Op de terugweg hebben we weer een heerlijke pannekoek bij Harrie gegeten.

Morgen gaan we naar het Cultural Village. Een afrikaans openluchtmuseum. We gaan weer de hele dag op stap. Hopelijk gaat het goed met Neo, en kan ze wat slaapjes pakken in de loop van de dag. We gaan natuurlijk weer gezellig met onze nieuwe vrienden op stap.

Foto speciaal voor Beppe

6 opmerkingen:

Anoniem zei

en weer ben ik de 1e, ik begin me te schamen

voor ik de koffie ga drinken (met taart, vanwege pieters verjaardag) ff op jullie weblog kijken

ben wel ontroerd

anne

Anoniem zei

Het einde van jullie reis is al aardig in zicht en pas nu reageer ik op de leuke berichtjes. Nou ja, in ieder geval: erg leuk om mee te lezen en heel herkenbaar, de emotionele momenten, de uitstapjes, de kerkbezoeken. Zeker het verhaal over de matching kan heel bijzonder voelen als je bedenkt hoeveel kinderen en hoeveel aspirantouders er wachten op zo'n wonder....
Geniet er nog even van, ik lees graag nog een paar daagjes met jullie mee!
groetjes, Ingrid (Igor en Naomi) yahoo

Anoniem zei

Wat een heerlijk meisje hebben jullie toch! Wat een heerlijk gezicht om haar zo met haar blote beentjes op het mooie kleed te zien liggen.. Ik krijg wel gelijk letterlijk kippenvel als ik denk aan de overgang die ze komend weekend gaat maken qua weer.. brrr... het is hier toch écht een stuk kouder en winderiger. ik vind het niet erg, ben vanmorgen heerlijk met Kati in het bos wezen lopen, dennenappels zoeken voor een kerststuk (zo leuk!!). Heerlijk om nieuwe vrienden te maken in Zuid Afrika he?!

Groetjes, Josee

Anoniem zei

Ha kersvers gezinnetje! Loop ik even achter! Ik zie nu pas dat jullie een dochter hebben en in Z-A zijn. Wat geweldig zeg! Van harte gefeliciteerd met jullie mooie meid! Heerlijk dat ook voor jullie het lange wachten voorbij is. Heel veel voorspoed en geluk met z;n drietjes toegewenst.

Arie Petra en Eloise

Anoniem zei

Hoi Karin, Samuel en Neo,

Wat geweldig om jullie berichtjes iedere dag te lezen. Jullie hebben het zo te lezen prima naar jullie zin daar, het is ook wel echt heel gezellig zo he, met alle andere adoptieouders.

Zo herkenbaar allemaal, voor ons nu precies een jaar geleden dat we er waren. Heel veel plezier nog de laatste dagen en alvast een goede terugreis en een mooi welkom op schiphol!!

Miranda, Gert en Joshua

Anoniem zei

Wat geweldig dat de tekst op het dekentje:dekentje vol liefde en geluk, nu daarmee is gevult, voor jullie alle drie
We zien naar jullie uit.

Dikke tut van beppe en pake